Συχνές Ερωτήσεις

Η επικοινωνία μαζί σας αποτελεί για εμάς μεγάλη χαρά. Για τη δική σας διευκόλυνση έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του kukka.gr. Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα, μήνυμα, παρατήρηση ή επισήμανση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 210 300 4193 ή απευθείας με e-mail στο info@kukka.gr.


ΓΕΝΙΚΑ

Πως κάνω παραγγελία;

Επιλέγετε το προϊόν και συμπληρώνεται τα στοιχεία και την ποσότητα που επιθυμείτε, οποιαδήποτε διευκρίνηση ή αλλαγή επιθυμείτε μπορείτε να μας την αναφέρεται στο πεδίο "Γράψτε το κείμενό σας" / "Σχόλια". Παράδειγμα εάν θέλετε να είναι ακριβώς όπως το δείγμα ή πόσα προσκλητήρια θέλετε να έχουν τη δεξίωση και πόσα όχι κτλ.

Βάζετε το προϊόν στο «καλάθι» και συνεχίζεται ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας. Εμείς θα παραλάβουμε την παραγγελία και ένας υπάλληλός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επιβεβαίωση των στοιχείων που συμπληρώσατε.  Θα δημιουργήσουμε την μακέτα του προσκλητηρίου και θα την στείλουμε στο email σας για να την ελέγξετε. Όταν τελειώσουμε την διαδικασία αυτή και έχουμε την έγκρισή σας, θα κάνετε την κατάθεση του ποσού και η παραγγελία θα μπει στο στάδιο της παραγωγής.


Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεφώνου στο +(30) 2103004193 και να λύσουμε κάθε απορία σας . Για την δική σας ασφάλεια και καλύτερη εξυπηρέτηση όμως, προτείνουμε να χρησιμοποιείτε το οργανωμένο περιβάλλον του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Με αυτό το τρόπο θα αποφευχθούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις στην παραγγελία σας


Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας η οποία αναγράφεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος ξεχωριστά. Παράδειγμα στην σειρά προσκλητηρίων Suvi γάμου & βάπτισης υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας των προσκλητηρίων στα 40τμχ και επανεκτύπωσης τα 30τμχ ενώ στην σειρά προσκλητηρίων Rose γάμου & βάπτισης υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας των προσκλητηρίων στα 15τμχ.


Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση;

Βεβαίως. Η διαδικασία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, περιλαμβάνει την οριστική έγκριση σας, στη μακέτα του προϊόντος που παραγγείλατε. Η μακέτα θα σας αποσταλεί με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που δώσατε κατά την παραγγελία σας σε διάστημα 3 με 5 ημερών από την καταχώρηση της για να την ελέγξετε και να μας ενημερώσετε για τυχόν λάθη ή αλλαγές. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η έγκριση της μακέτας σας είναι υποχρεωτική και θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα που θα σας αποσταλεί. Παραγγελίες που δεν έχουν λάβει τελική έγκριση από τον πελάτη δε θα περνούν στο στάδιο της παραγωγής και θα ακυρώνονται.


Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για διορθώσεις στη μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Μετά την παραγγελία του προσκλητηρίου σας, και σε διάστημα 3 με 5 ημερών από την καταχώρηση της σας αποστέλλουμε ηλεκτρονικό δείγμα για να το εγκρίνετε. Για τυχόν διορθώσεις, αλλαγές αλλά & εγκρίσεις της μακέτας,  μας αποστέλλετε e-mail στο info@kukka.gr.  Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.α. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10€  εάν πραγματοποιηθούν  παραπάνω μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.


Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε συμπληρωματική παραγγελία αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι εάν τα προϊόντα έχουν ήδη φύγει από εμάς η συμπληρωματική σας παραγγελία λαμβάνεται ως νέα παραγγελία κι έτσι ισχύουν οι ίδιες διαδικασίες με την αρχική σας παραγγελία. Για τις συμπληρωματικές παραγγελίες σε προσκλητήρια γάμου – βάπτισης καθώς & σε μπομπονιέρες γάμου – βάπτισης η ελάχιστη ποσότητα είναι απο 15 έως 30 τεμάχια ανάλογα την κατηγορία προσκλητηρίων. Καλό θα ήταν από την αρχή να υπολογίσετε 10 τεμ. παραπάνω (αν έχετε αμφιβολίες για την ποσότητα) αφού θα σας κοστίσουν μόνο 7 έως 15€ (ανάλογα τον κωδικό) επιπλέον, παρά να χρεωθείτε ξανά εκτυπωτικά και μεταφορικά.


Πως μπορώ να ενημερωθώ σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία μου;

Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2103004193 από τις 9.00 έως τις 14:00 δίνοντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας, ή με e-mail στέλνοντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας και το όνομα με το οποίο έγινε η παραγγελία.


Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Προσπαθούμε με πολλές φωτογραφίες να σας  παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούμε. Είμαστε στην διάθεση σας τηλεφωνικά στο 2103004193 ή μέσω e-mail www.kukka.gr να σας δώσουμε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, αλλά μας είναι αδύνατη η αποστολή  δειγμάτων.


Ποια είναι η ευαισθησία των κουφέτων και τι πρέπει να προσέξω;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης  έως 12 μήνες.  Δεν τα τοποθετούμε στο ψυγείο και τα διατηρούμε σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία σε θερμοκρασία μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Τα κουφέτα που έχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό & ανάποδα με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής – διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική του επιφάνεια. Η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου γίνεται χωρίς κίνδυνο. Σε περιόδους με υψηλές θερμοκρασίες θα ήταν προτιμότερο να επιλέγετε κουφέτα αμυγδάλου χωρίς σοκολάτα. Σε διαφορετική περίπτωση τα κουφέτα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγετε τον συντομότερο τρόπο αποστολής όπως Courier όπου η αποστολή γίνεται  σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.


Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων;

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα την παραγγελία.

– Προσκλητήρια γάμου – βάπτισης από 10 έως και 15  μέρες ανάλογα από τον κωδικό του προσκλητηρίου.

– Μπομπονιέρες γάμου – βαπτίσεως 10 έως 20 ημέρες.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ


Γίνονται επιστροφές προϊόντων?

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν, μπορεί να επιστραφεί σε διάστημα 5 ημερών κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. 

Αν και είμαστε σίγουροι πως η ποιότητα των προϊόντων μας θα σας ικανοποιήσει απόλυτα, πρέπει να σημειωθεί ότι στα προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία, με τις επιλογές και τα στοιχεία ενός πελάτη, δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Στα υπόλοιπα προϊόντα όμως που δεν εμπίπτουν στην παραπάνω κατηγορία, εφόσον δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν, είναι διαθέσιμη η επιστροφή ή αντικατάστασή του εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής.

Σε περίπτωση τυπογραφικού λάθους ή όποιας αλλαγής μετά την έγκρισή σας για εκτύπωση δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη.


Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε ή και να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον αυτή δεν έχει μπει στο στάδιο της παραγωγής, γι΄αυτό επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο τηλέφωνο 2103004193 ή στο  info@kukka.gr


ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ


Τρόποι αποστολής - παράδοσης προϊόντων;

Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα γρήγορα και αξιόπιστα με την εταιρεία ACS.  Τέλος για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση μπορείτε να επιλέξετε εσείς τον τρόπο αποστολής.


Πως γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Σας στέλνουμε email αμέσως μόλις η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία, αναφέροντας σας τον αριθμό φορτωτικής ώστε να γνωρίζετε κάθε στιγμή σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αποστολή σας.


ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ


Ποιο είναι το κόστος αποστολής των προϊόντων για Ελλάδα;

Το σύνηθες κόστος αποστολών εντός Ελλάδος είναι 6€ (τα οποία προστίθενται στο ποσό της παραγγελίας σας όταν συμπληρώνεται την φόρμα αποστολής). Στα πολύ μεγάλα δέματα όταν υπάρχει διαφοροποίηση αυτής της τιμής ενημερώνεστε για το κόστος αποστολής  με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ


Με ποιον τρόπο χρησιμοποιούνται τα προσωπικά σας δεδομένα;

Τα στοιχειά που συγκεντρώνουμε τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά για την εκτέλεση της παραγγελίας σας καθώς και για την μετέπειτα ενημέρωση νέων προϊόντων ή προσφορών που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. 


Είναι ασφαλής τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.kukka.gr  θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που αυτά ζητηθούν από κάποια Δημόσια Αρχή κ.α. ή θεωρηθεί πως το περιεχόμενο της επικοινωνίας θίγει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.  Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να ζητήσει τη διαγραφή του από τη βάση δεδομένων του ηλεκτρονικού καταστήματος εφ όσον δεν επιθυμεί πλέον τις υπηρεσίες που προσφέρονται.